neděle 9. prosince 2012

Odešla

máma

Hana Coufalová  10.9.1952 - 8.12.2012


9 komentářů:

  1. Uf... Moniko, přijmi mou hlubokou soustrast, upřímně. Kdybych Ti mohla jakkoliv pomoct, jsem na cerny.kafe@centrum.cz. Hodně síly a brzké smíření Tobě i celé rodině. Opatruj se, myslím na Tebe... j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju. Strašně špatně se o tom píše, celé mi to stále nedochází, pořád si myslím, že přijedu domů a ONA tam bude a řekne mi jak mi to sluší....
      Taky na Tebe myslím, máme stejnou zkušenost.....všichni víme, že to jednou přijít musí. Většina dětí své rodiče miluje a se ztrátou se vyrovnávají těžce. Zvláště pak, když přijde tak brzy a to utrpení před tím..... Ještě jednou díky. Už jsem jen poloviční dítě. Ale byla jsem jím 40 let a to je fajn.

      Vymazat
  2. Moniko, upřímnou soustrast. Mám maminku již týden na ARU, takže malinko dohlídám vaši situaci, ale ne zcela, hluboce soucítím.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji. Omlouvám se, že jsem nereagovala dříve. Moc Vám držím palce, ať to dobře dopadne. Přeji Vám hodně síly.

      Vymazat
  3. Moniko upřímnou soustrast..je mi to moc líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Neštěstí bohužel pokračuje. Snad to bude na hodně dlouho poslední. Nemáme čas se vzpamatovat.

      Vymazat
  4. hlavou furt u vás... jde to? agátkové antismutky fungují? opatruj se.......

    OdpovědětVymazat