pondělí 19. listopadu 2012

......

Dnes večer Sting v Ostravě. Šlape jim to jako dobře namazaný stroj. Hudba nádherná, atmosféra rovněž.
Trošku mi to "kazila" Agu, která mě musí mít večer co večer doma. Vyjímka neexistuje. Dnešní večer to schytal děda - hlídač, dvě hodiny mu vkuse plakala. Až u seriálu Gympl toho nechala, tímto díky tvůrcům a zároveň dědovi. Přijeli jsme domů po půl jedenácté, psala úkol z češtiny. Stejně ji miluju.


Maminku v pátek opět hospitalizovali. Plánovaně. Byla jsem za ní ještě večer.
Zítra ji propustí domů, již bez další léčby. Jen případné odebrání vody. Bude za ní docházet sestra s výživou v kapačkách.
Život není fér. Ten její určitě ne.
všichni hledáme způsob jak se s tím vyrovnat, nikdo to nechce říct nahlas, pláčeme spolu po telefonu, tváří v tvář se snažíme být silní
bojíme se a všichni ji milujeme

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. želám mamke, aby sa jej zdr. stav polepšil. veľa šťastia.

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi moc děkuju, bohužel to není možné.Zázrak se nekoná....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je mi líto, neumím si to ani představit, každý koment mi připadá pitomý, ale nechci odejít bez pozdravení

      Vymazat