úterý 16. října 2012

Nové začátky

Kde začít.... a jak. Ne že by mě to tady nebavilo a čas na to mám taky. Takže znova a pořádně.





Poslední dobou se mi toho trochu víc nakupilo, vaření - upéct dort pro Viktorku k prvním narozeninám,
vymyslet pohoštění pro spolužáky od Agu, měla nedávno svátek a pak tady mám kooooopu prádla k žehlení, další koooopu papírů na roztřízení. Pak tu máme rozpletené světříky, rozečtené knihy, nedodívané filmy.......

Dortík jsem vymyslely perfektní karamelovo-banánový od Chez Lucie. Tak mi držte palce, výsledkem se pochlubím, bude-li:-)

Začátek takový nanicovatý, já vím.
Pěkné podzimní dny.

4 komentáře:

  1. Mončo, jsem ráda a moc se těším!!! A víš co, můj muž vždycky říká, že ty rozjezdy není dobré přepálit, takže začátek úplně v cajku:o) Agu dodatečně vše nej! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani díky, ty jsi taková moje stálice.

    OdpovědětVymazat
  3. to je fajn rozhodnutí..přijdu

    OdpovědětVymazat