úterý 23. října 2012

Mazání

Nadpis mi dá vždycky největší práci.

Ale k tomu o čem chci psát. Od dopoledne a po celý den se utvrzuji v myšlence, že by bylo lepší tento den vymazat. Minimálně půlku. Minimálně.
Ráno - zaspala jsem, ale Agu školu naštěstí stihla.Po deváté jsem byla objednaná na zubní hygienu. Chachá já a zubař. Dlouhá story. Hodinová návštěva u hygienistky vydala za víc než dvě hodiny sauny a aerobiku v jednom. Nehledě na to, že mě to i s karáčky a ústní vodou stálo víc než tisíc korun. Ale to mi nevadí, k tomu to patří.
Následně po návratu v práci hodně hodně hodně studená sprcha od vedoucí, taková nečekaná.  Překvapená jsem ještě teď. A do toho ty zuby, docela to bolí a mám odřený jazyk.
Pak mi volala Agu, že po cestě ze školy srazilo Davídka auto - bratr její spolužačky a kamarádky. Chodí spolu každý den ze školy všichni tři a světe div se, šli mimo přechod!!!!! Marné mluvení, marná dopravní výchova ve škole. Naštěstí má David "jen" nohu v sádře a bude určitě otřesený.

Lepší odpolední část, přišly kamarádky na domluvený babinec. Tímto chci poděkovat svému muži za úklid.
Fakt se ti to povedlo. No a co čert nechtěl, do babince přišel zcela neočekávaně tchán. Na kafíčko. Tak jsme to braly jako takové zpestření, něco jako zábavu ve stylu VIP prostřeno:-)

Když nad tím vším přemýšlím, mazat den je hloupost. Prostě to tak být mělo a basta.
Jo a včera jsem intenzivně cvičila a nemůžu se pohnout.Chtěla jsem zase, ale jako vrchol sebetrýznění mi bohatě postačilo strkání mezizubních kartáčků do rozbolavělé pusy.

Agu a její zubní karta.

Pěkný podzim všem.

2 komentáře:

  1. Moni, s tím vykřičníkem místo profilovky netuším, zkus si ji nahrát znova, třeba to zabere... já jsem totální počítačový tukan, tohle je většinou má jediná metoda o znovu-realizaci něčeho zbabraného... jinak agátka zubky super! a ty vlasy, jéje, je boží... kolik jí je, ony budou s B tak nějak podobně, ni? Jí bude v lednu devět...

    OdpovědětVymazat
  2. Agu je pěkné kvítko :), jsem ráda, že to s Davídkem dopadlo "dobře", trochu ve mně při čtení zatrnulo...necvičila jsem věky, až se pohnu i jen malinko budu se cítit nejspíš podobně

    OdpovědětVymazat