sobota 16. června 2012

16.červen

Na tuhle chvíli jsem se strašně moc těšila. Sedím u našich na zahradě, sama, večer, v prostředí ze kterého jsem tak ráda z různých a jiných důvodů kdysi dávno utekla. Dokonce existuje i videozáznam z mého stěhování, taková to byla událost:-).
V prostředí, které důvěrně znám a kde je mi tak dobře. Nevím čím to je, jestli mamčinou nemocí, nebo tím, že bývám sama, jezdím za rodiči raději a častěji.
Vím co mě tu čeká a tu jistotu mám ráda. Kromě rodičů tu mám i babičku. V souvislosti s posledním příspěvkem u Markétky Baletkové se na ni dívám úplně jinýma očima. Je to strašně hodná babi,dneska jsem dostala třešňový kompot. A doma mám její šlapací Ladu. Nedám jí ani za nic.Anibabi ani stroj.Díky babi umím plést a šlapat na šicím stroji, nikoli šít:-) a háčkovat.Provedla dětstvím sestru Aničku a pak dvojčata.
 A pak je tu Patricie s Patíkem a Aďoškem. Super mrňata, kde jsou ty časy, kdy Agu byla takhle milá a dětská.
Myslím, že ty časy už jsou nenávratně pryč. Nedávno se mně zeptala, co bych říkala na to, kdyby s někým chodila. Má 10 let. Mazec. V té její krásné vlasaté hlavě se to rojí jen klukama a pak ještě klukama.
Vodí si po škole domů kamarádky, vaří si špagety.....celý pytlík pro dvě holky. Pár špaget s kečupem na mé krásné šedé kuchyňské zdi. A co byste řekli? Vůbec neví, jak se to tam dostalo. Miluju ji, mám jenom ji, myslím tím, že mám jen jedno dítko, musím to období přežít. Překonat. Chci aby byla šťastná a spokojená.
Když si vzpomenu na to, čím vším si bude muset holka projít........Přeju si, aby i ona za mnou tak ráda jezdila, jako já za svými rodiči. Škoda, že na některé věci člověk přijde tak pozdě. Nic naplat, zkušenost je nepřenosná a některé věci se prostě musí odžít aby se mohly pochopit ty další nebo ty co už byly.

Baška
Pěkný večer a díky za přízeň.

1 komentář:

  1. Moni, i když jsou to tvoje vzpomínky...je to pro mě zásah do černého. Nemám nemocnou maminku, ale podobné změny, asi jak stárnu :), se dějí i ve mně. Krásně si to popsala. Šlapací Lada..to je asi legenda, taky jí vlastníme. Babička mi na ní ušila s dědou kde co. Já zatím nic...teprve se šít budu učit.

    OdpovědětVymazat