úterý 14. února 2012

Svátek pro děti?

Chci se pochlubit přáníčkem od mojí milé Agu. Dala mi jej k dnešnímu Valentýnu s dvoudenním předstihem, nemohla se bobek dočkat. Dnes mě prý čeká zbytek. Jsem zvědavá a napnutá jak kšandy. S mužem neslavíme, nějak jsme to nepojali za vlastní. Ale Agu to "vynahrazuje" nám oběma.



Všimněte si extra vyvedených růžiček.
Prý jí je naučila kreslit kamarádka, musím kamarádku zkontrolovat:-))




Včerejší odpoledne jsem strávila v čekárně paní doktorky. Dvě hodiny s důchodci, kteří přišli v den, kdy jsou ordinační hodiny pro pracující. Nu což, měla jsem s sebou čtečku, v ní rozečteno " Jmenuji se Ašer Lev". Upřímně čekárna plná užvaněných babek není ideální místo na čtení.
 Fásla jsem antibiotika a utíkala si udělat radost do Librexu.
 Všichni ji chválí, tak jsem oželela penízky a už leží u postele a čeká, až na ni přijde řada. Tady je krásná recenze. Taková naláká i nesmělého čtenáře, jako jsem já. Ale hodlám to změnit, poctivě na tom pracuju. Čtu.



Pěkný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat