středa 8. února 2012

Dočasná úleva

padla a myslím, že na nás všechny, když byla mamka už po operaci. Myslím, že není hloupé říct, že dopadla dobře, i když všichni víme, že zdaleka není vyhráno. Střídáme se u ní v nemocnici, nosíme dobrůtky. Je bolavá, ale veselá. Těší se domů.

Ještě jedna poznámka pro jednu z mých třech sester: prosím tě, nezlob se. Byl to můj nápad, chtěla jsem tě ušetřit trápení, když jsi tak daleko a na tu všechnu bolest a šok bys byla sama. Tak teď to víš a spíš než bolest převládá vztek a nenávist - jak jsi poznamenala na facebooku. A to je fajn. Aspoň se ti nic nestane. Ty víš jak to myslím. Mám tě ráda.


No a nyní veseleji. Trošku jsem zazdila narozeniny, ale hlavně ty bezva dárky, které jsem dostala.
Žádné bujaré veselí a nevázané pijatiky se nekonaly. Odloženo na neurčito.

 

oslava v práci






Opravdu nejvíc nadšená jsem ze čtečky - od manžela.. Ráda čtu a miluju takové technické blbinky.
 Moc děkuju.

Těším se na seznam literatury od Ef. Více na blogu Soni Malinové. Moc ráda k ní chodím. Odkaz tady.

Takže hodně zdraví a juch do dalších skvělých let.


1 komentář:

  1. to je bezvadná servis-je to ikea? znam par lidi co by ho taky ocenilo...tak diky za tip

    OdpovědětVymazat