neděle 16. října 2011

Moje sestra

právě v těchto chvílích prožívá velmi bolestné chvíle, zatím co 20 minut. Aby bylo jasno. Jsme čtyři, nikoli Tři sestry. Já - první (stigma), za šest let Aja a za dalších devět, ode mého narození za patnáct, další dvě. Holky. Věřili byste tomu? Otec nechtěl, ale nic jiného mu nezbylo. Nejdřív Patricie a potom Petra. No a ta zrovna každou chvílí očekává a my všichni s ní příchod svého prvního dítěte. Bude to holčička - Viktorka. Moc jí držím palce, moc se o ní bojím. Je od nás všech moc daleko a když nemám něco pod kontrolou, jsem z toho špatná. Tak jí držte palce, spolu se mnou. Peti, moc se těším, až budete každá zvlášť.
Já, Petra, Stáňa, Aja


a ještě jednou Petra, s kamarádkou.

3 komentáře:

  1. Tak co??! UŽ?!!! Mmch ségra má neuvěřitelné vlasy, nádhera...

    OdpovědětVymazat
  2. Anooooo, uuuž. Máme Viktorku, krásných 3,5 kg a 50 cenťáků. Zítra za ní jedem do Brna. Škoda, že je tak daleko od nás všech.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc, moc gratuluju! Jaké učebnicové mimko, to je nádhera. Tak užívej tetkovství, má to jistě svá velká pozitiva /mně bude dopřáno až v únoru, též v Brně:o)/. Viktorce hodně štěstí a pohody do dáli! J.

    OdpovědětVymazat